ePrivacy and GPDR Cookie Consent by TermsFeed Generator

Farní tábor pro starší

Zveřejněno: 26. 8. 2018

Naše skupinka starších, čítající asi 9 dětí od 13 do 18 let, prožila farní tábor ve Velkých Losinách ve sportovním duchu. Během většiny dnů jsme totiž vyráželi poznávat krásy Jeseníků s batohem na zádech a pěkně po svých.
Hned první den jsme vyšli podél lyžařské sjezdovky na Tetřeví chatu, odkud se nám jevily krásné výhledy, jimž kraloval ten na Praděd. Na ten jsme se vydali hned druhý den. Autobusem jsme ráno dojeli na Červenohorské sedlo, a vyrazili jsme. Když jsme se dostali na vrchol, dostavil se nejen pocit štěstí, ale i rozhled, při kterém se nám zatajoval dech. Cesta zpět byla poněkud náročnější, protože už jsme měli pár kilometrů v nohách, ale nakonec jsme všichni ve zdraví došli.
  Ve středu jsme se rozhodli pro návštěvu Šumperského koupaliště, na kterém jsme si užívali sluníčka, tobogánu a potápění.
Další den nás čekal neméně náročný výlet s mladšími dětmi, který spojil obě skupiny dětí. Krásný zážitek jsme si odnesli ze mše, která se konala přímo v přírodě a její atmosféra se nedá popsat.
  Poslední chvilky tábora jsme strávili na faře pomáháním přípravy her pro děti, vyráběním svíček a rozjímáním.
 Každý večer se také konaly diskuze pro straší. S otcovou pomocí jsme se v nich snažili vyměnit a utvořit názory na ožahavá témata týkající se náboženství, církve a společnosti, např. homosexualita, sekty, drogy a alkohol, nebo ezoterika. Celý tábor jsme si užili i díky nádhernému počasí, dobré nálady vedoucích a skvělého jídla od našich nejlepších kuchařek.